نوشته شده توسط : devojke

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار معارف ایرنا، در این آزمون از بین شركت كنندگان 'محمد مقدسی اقدم' از اردبیل، 'سید حمزه رودباری' از تهران، 'سید مصطفی موسوی حسن آباد وسطی' از اصفهان، 'خدیجه وحیدی' از قزوین، موفق به دریافت مدرك درجه دو حفظ قرآن كریم شدند.

در این آزمون همچنین 'مجتبی بیابان پور آرانی' از اصفهان، 'محمد مسعود اسماعیلی' از زنجان، 'معصومه آگاهی' از تهران مجاز به دریافت مدرك درجه یك حفظ قرآن كریم شده و به مرحله چهارم طرح (در صورت تایید 10 سال سابقه تدریس در زمینه حفظ قرآن كریم) راه می یابند.

بر اساس اعلام معاون ارتباطات و اطلاعات سازمان دارالقرآن الكریم، 20 نفر از مجموع شركت كنندگان مجاز به حضور در آزمون مدرك درجه دو و 23 نفر نیز مجاز به شركت برای دریافت مدرك درجه یك حفظ قرآن كریم بودند.

'محمدمهدی بحرالعلوم' افزود: حفاظ كل قرآن كریم در این آزمون باید به 180 سوال چهارگزینه ای كه شامل 120 سوال ترجمه و 60 سوال مفردات قرآن كریم است، پاسخ می‌ دادند.

وی اظهار داشت: افرادی كه موفق به كسب حدنصاب لازم در این آزمون برای دریافت مدرك درجه یك حفظ قرآن شوند، لازم است سابقه 10 سال تدریس در زمینه حفظ قرآن خود را به اثبات برسانند تا بتوانند در آزمون تفسیر و علوم قرآن كه اواسط سال آینده برگزار می شود، شركت كنند.

بحرالعلوم خاطرنشان كرد: تاكنون در مدت پنج دوره برگزاری آزمون اعطای مدرك تخصصی به حفاظ قرآن كریم، شش نفر موفق به كسب مدرك درجه یك و 25 نفر نیز موفق به دریافت مدرك درجه دو حفظ قرآن كریم شده اند.

وی تصریح كرد كه مرحله اول این آزمون با شركت چهار هزار و 715 نفر از حافظان در سه رشته 10 جزء، 20 جزء و كل قرآن كریم به صورت سراسری و با همكاری ادارات‌ كل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

فراهنگ 1883**1588





:: برچسب‌ها: موزه , به من , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: