تیم والیبال هاوش گنبد در كاشان مقابل باریج اسانس صف آرایی می كند
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش ایرنا، دو تیم والیبال باریج اسانس كاشان و هاوش گنبدكاووس تیم های متحول شده نیم فصل دوم لیگ برتر پس از پیروزی های خارج از خانه در بازی هفته گذشته، ساعت 17 فردا (یكشنبه)‌ در سالن ورزشی تختی شهرستان كاشان به دنبال كسب امتیازات این بازی از تمام توانایی های خود استفاده خواهند كرد.

تیم والیبال باریج اسانس كاشان كه در هفته گذشته توانسته بود در یك بازی سخت و دشوار مقابل هواداران پرشور تیم شهرداری تبریز در حالی كه دو گیم نخست را واگذار كرده بود و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به برتری برسد، برای رهایی از رده نهمی جدول به امتیازات بازی با هاوش گنبدكاووس نیاز مبرم دارد.

این تیم كاشانی هرچند كه در نیم فصل دوم متحول شده و نتایج خوبی كسب كرده اما نبود یك بازیكن با تجربه كه بتواند با جمع كردن تیم در میانه میدان، عصای دست مربی خود باشد، رنج می برد و جوانی بیش از حد این تیم و اشتباهات فاحش مقابل حریفان، امتیازات زیادی از این تیم گرفته است.

همچنین از بدشانسی های تیم باریج اسانس در این فصل می توان به این نكته اشاره كرد، حریفان تیم والیبال باریج اسانس در هفته قبل از بازی با این تیم مقابل تیم قعرنشین كرمان بازی می كنند و می توانند با استراحت به بازیكنان اصلی خود و شكست تیم كرمان، با روحیه و آمادگی بهتری مقابل این تیم ظاهر شوند.

تیم والیبال هاوش گنبدكاووس هم در دیدار قبلی خود تیم كرمان را شكست داده و برای رسیدن به جمع چهار تیم مرحله بعد و عقب نماندن از جمع مدعیان، مانند دیدار رفت خود به دنبال كسب شكست نماینده كاشان در مقابل هواداران پرشورش است.

مصدومیت و غیبت 'مجتبی عطار' لیبروی با تجربه و یكی از تاثیرگذارترین بازیكنان تیم هاوش گنبدكاووس می تواند روز سختی را در برابر سرویس های قدرتی بازیكنان تیم باریج اسانس برای نماینده شهرستان گنبدكاووس رقم بزند.

نتایج خوب و مطلوب هاوش گنبدكاووس باعث شده پس از سال ها، یك تیم كم حاشیه و قدرتمند از شهرستان والیبال خیز گنبدكاووس را در لیگ برتر امسال شاهد باشیم و هواداران والیبال دوست این شهرستان امید بسیار زیادی به موفقیت این تیم در پایان فصل دارند.

دیدار دو تیم والیبال باریج اسانس كاشان و هاوش گنبدكاووس را

'حمید راهجردیان' و 'وحید پوركاشیان' قضاوت خواهند كرد و

'محمود كشفی' به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون والیبال عهده دار نظارت بر این بازی خواهد بود.

تیم والیبال هاوش گنبدكاووس در پایان هفته بیست و یكم، از 20 بازی خود با كسب 12 پیروزی و هشت شكست با مجموع 38 امتیاز در رده پنجم و تیم والیبال باریج اسانس كاشان با همین تعداد بازی و با 10 پیروزی و 10 شكست و با 25 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار گرفته اند.

سایر بازی های این هفته به شرح زیر برگزار می شود:‌

نوین كشاورز با میزان خراسان رضوی

پیكان تهران با پیشگامان كویر یزد

آلومینیوم المهدی بندرعباس با سایپای البرز

شهرداری ارومیه با مناطق نفت خیز جنوب

شهرداری تبریز با گیتی پسند اصفهان

كرمان با كاله آمل

1724 / 9876

1589





:: برچسب‌ها: فرانسه , دختر , هالووین ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: