مدیر مسوول كیهان: اولویت دشمن در انتخابات كاهش حضور مردم است
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش ایرنا، ' حسین شریعتمداری ' جمعه شب در یادواره شهدای مناطق ' فین ' و ' حسن آباد ' كاشان خطاب به نامزدهای انتخاباتی اظهار داشت: احساس تكلیف شرعی را می شود جای دیگری انجام داد اما به علت جلوگیری از شكستن آرا مردم، بگذارند نیروهای ارزشی و مذهبی به مجلس راه یابند.

وی افزود: نظام سلطه بین المللی نه تنها عقبه استراتژیك خود در منطقه خاورمیانه را از دست داده بلكه به نفع نظام جمهوری اسلامی نیز تغییر كرده است.

وی انقلاب ملت ها در كشورهای عربی را دارای سه ویژگی، ' اسلامی بودن ' ، ' ضد اسكتباری ' و 'مردمی بودن' دانست.

مدیر مسوول روزنامه كیهان، گفت: تا زمانی كه ملت ایران بر اسلام ناب محمدی تاكید دارد و آمریكا نیز بر خوی استكباری خود اصرار می ورزد، دشمنان با ما سرآشتی ندارند.

شریعتمداری افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون دشمنان توطئه های فراوان را علیه ملت ایران انجام داده اند كه تمام آنها با تبعیت مردم از ولایت مطلقه فقیه خنثی و بی اثر شده است.

وی، گفت: دولتمردان ایالات متحده امریكا در راه اندازی جنگ تحمیلی، جنگ های داخلی و قومی، ترور شخصیت های برجسته نظام، واقعه طبس و در تحریم اخیر شكست مفتضحانه خورده اند.

وی با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینكه این دوران، درخشان ترین دوران ایران اسلامی است، خاطر نشان كرد: دشمن اصرار دارد كه ما ندانیم در كدام قله ایستاده ایم.

مدیر مسوول روزنامه كیهان، سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در نماز جمعه هفته گذشته تهران را نیز بسیار حكیمانه خواند و افزود: به تعبیر معظم له در جنگ های 33 روزه و 22 روزه ما دخالت و حمایت كردیم و دشمن شكست خورد.

شریعتمداری گفت: دشمن وقتی با حمایت های جمهوری اسلامی ایران در این دو جنگ شكست خورده بنابر این چگونه می تواند در جنگ مقابل فرزندان غیرتمند و شهادت طلب مكتب روح الله بایستد.

به گفته وی، ایالات متحد امریكا فقط تهدید می كند و نمی تواند با ایران بجنگند چون در عراق شكست سنگینی را متحمل شد و نیروهایش را بیرون كشید.

این روزنامه نگار یادآور شد: براساس آمار اعلام شده، آمریكا در مدت اشغال كشور عراق، افزون بر چهار هزار و 500 نفر كشته و هفت هزار میلیارد دلار بدهی بالا آورد.

شریعتمداری در ادامه به فتنه سال 88 اشاره كرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران فرزندان خود را از بین نمی برد بلكه انقلاب، فرزندان ناخلفی را كه با او همراه نشدند، تصفیه می كند.

یادواره شهدا با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جمعی از مسوولان محلی در محل حسینیه امامزاده هادی (ع) مناطق فین و حسن آباد شهرستان كاشان برگزار شد.

مناطق فین و حسن آباد كاشان 96 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران كرده اند.

1724/562/





:: برچسب‌ها: کودک , نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: