سومین مرحله اردوی تیم ملی آبهای آرام مردان برگزار می شود
نوشته شده توسط : devojke

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از فدراسیون قایقرانی، پاروزنان تیم ملی آبهای آرام كشورمان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان و در رشته های كایاك و كانو از روز 23 بهمن ماه تمرینات خود را زیر نظر مربیان آغاز می كنند.این اردو تا 13 اسفند ماه ادامه دارد.

در تیم ملی مردان رشته كایاك در رده سنی بزرگسالان رحمت قادری و رضوان بهجتی مقدم از گیلان، محمد جواد شاهپوری و بابك دربان از تهران، اروند درویش از مازندران، محمدطاهر حسینی از كرمانشاه به مربیگری انوش عباسی تمرینات خود را پیگیری می كنند.

در رده سنی جوانان یاسین نوری و شهریار معصومی از گیلان، ماكان غیاثی و داریوش فرجی از تهران، نیما رمضانی از مازندران، افشین شعبانی از كرمانشاه و محمد ولدی از همدان به مربیگری حسین ملكی و كمك مربیگری علی جمشیدی كار تمرینی خود را انجام می دهند.

در رشته كانوكانادایی رده سنی بزرگسالان كیا اسكندانی، هومن كریمی، سروش رضویان و معراج محمدزاده از تهران، محسن سعادتخواه از گیلان، محمد یوسف شهبازی و علی اوجاقی از كرمانشاه، پژمان دیوسالار از مازندران و عادل مجللی از گلستان در این اردو حضور دارند.

در رده سنی جوانان سامان بقایی از تهران، صادق درویش از گیلان و پوریا كنتورچیان از مازندران به مربیگری الیاس اقلیمی و علیرضا جاوید تمرینات خود را پیگیری می كنند.

1587**1601





:: برچسب‌ها: قدیمی , سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: